Norman strategie miluje...a především pak ty, které dosahují těch nejlepších výsledků. V prvním kroku je však potřeba vypracovat analýzy. Norman na jejich sestavení použije veškerá dostupná data a pro lepší výsledky může použít i podklady z Vaší zahrádky.
Na jejich základě pak vytvoří vhodnou komunikační strategii, vybere ty nejefektivnější komunikační kanály, navrhne optimální nástroje a následně změří jejich efektivitu.
Jednoduše a stručně vytvoří komplexní marketingovou strategii, a to s ohledem na všechny organizační složky a potřeby klienta.
Norman pro zvýšení komfortu svých klientů děla maximum. Aby zajistil maximální spokojenost i v procesu tisku a výroby, nabízí vlastní tiskové kapacity a to v oblastech:
- velkoplošný digitální tisk
- malonákladový dogitální tisk
- thermosublimační tisk
- sítotisk
Jak už jsme výše zmínili, Norman si libuje v testování i analýzách.
Pojďme si však celý proces trochu přiblížit. Jak už víme, Norman sestaví
analýzy na základě dostupných dat. Jaké jsou ale možnosti?
• Konkurenční analýzy
• Analýzy obchodních modelů nebo mediálních výdajů
• Webové analýzy
Normanův tajný trik: Pravidelná analýza veškerých kroků a následná aplikace výsledků k plnění vytyčených cílů je jedním krokem k zvýšení efektivity a k celkovému úspěchu.